Lav tilstand!

by sweetnr1

Nå ligger jeg og venter på at jeg skal komme opp i blodsukker. Jeg har vært lav i et par timer og det merker jeg på kroppen! Magen min skjelver innvendig og jeg føler jeg rister i hele kroppen. Når jeg er lav i blodsukker så skjelver jeg på en måte innvendig og noen ganger så blir synet dårlig. Hvis mamma spør om jeg skal ha noe å drikke blir også noen ganger veldig sur og sier bare nei. Det er ikke noe jeg tenker jeg skal si men det er det eneste som kommer ut. Sånne ting er veldig vanskelig å forklare.

Om natta så våkner jeg ikke så veldig fort hvis jeg har lavt blodsukker. Jeg har bare våknet noen få ganger og da har jeg klamsvetta, kastet av meg dyna pga. jeg har vært så varm og jeg greier heller ikke å måle meg. Jeg pleier bare å trykke på ring knappen til mamma eller pappa, som bare har rom rett ved siden av mitt, så kommer de å måler blodsukkeret og henter juice hvis der trengs.

Jeg har prøvd sensor som måler blodsukkeret i fettvevet som du har på huden. Den gir fra seg alarmer om du er høy eller lav. Når jeg hadde den så våknet jeg ikke av alarmene, jeg sov trykt og godt uansett. Så det var ikke så mye vits med den om natta og sånn, så den bruker jeg ikke lenger.

Det har vært en eller to ganger der jeg har vært hjemme fra skolen dagen etter en sånn natt med “kraftig” føling. Jeg blir veldig sliten i kroppen, og det er som du har løpt maraton dagen før, bare uten den delen med å være støl. Jeg tror det er fordi kroppen bruker så mye energi for å komme opp i blodsukker og at den skjelver så innvendig at det er som en hard treningsøkt.

Skal prøve å sove nå, siden jeg skal på jobb i morgen! Så natta!!
-Sahra

PS: hvis det er noe som er feil skrevet eller noe sånn så er det fordi jeg skriver det i lav tilstand!!!!